BijbelGetrouw

Het Bijbels gerichte forum!

BijbelGetrouw » Archief » Poll: Tot welke kerk of stroming behoor je?

Poll: Tot welke kerk of stroming behoor je?

Pagina: < 1 2

Auteur Bericht
Lid
Twee geloven op één kussen...

Beste Vlinder, het katholicisme is absoluut onjuist!
Heidi schreef
Twee geloven op één kussen...

Beste Vlinder, het katholicisme is absoluut onjuist!

Dat is haar keuze,.. of wellicht is het gewoon zo gelopen. Mijns inziens is het een zaak van Vlinder en haar man, en niet van "ons forumleden" om daar een oordeel over te hebben.
2 Kor. 5:17
Zo is dan wie in Christus is een nieuwe schepping; het oude is voorbijgegaan, zie, het nieuwe is gekomen.

http://www.bijbelstudie.info
vlinder
Gast
dankuwel meneer rudy
groeten vlinder
Lid
Rudy schreef
Mijns inziens is het een zaak van Vlinder en haar man, en niet van "ons forumleden" om daar een oordeel over te hebben.

Klopt Rudy, ik oordeelde ook niet, ik had het enkel over een onbetwistbaar feit.
Vlinder, jij en ik...wij allemaal... zijn mensen met onze fouten en gebreken. Meestal drijven we onze eigen zin/wil door, zonder God te raadplegen (bij belangrijke dingen). Ik ben daar wellicht nog schuldiger aan geweest dan jij maar ik mag weten en ervaren dat God mij altoos weer op het rechte pad leidt wanneer ik daarvan af dreig te dwalen.
Ik veroordeel jou geenszins, ik heb ruim 20 jaar geleden ook een katholiek vriendje gehad en ben inmiddels gegroeid in alle opzichten en wens jou en je man de optimale verbondenheid in Christus toe!
Ik behoor lidmaatschappelijk tot de VBE maar gelukkig ben ik, dat ik weet dat ik door het offer van Jezus Christus ingevoegd ben in Zijn lichaam en dat is mij veel meer waard dan het etiketje wat mijn thuisgemeente (www.vbemmen.nl )draagt.
vlinder
Gast
Heidi schreef
wens jou en je man de optimale verbondenheid in Christus toe!

kijk, dat geeft kracht en is opbouwend, dankjewel heidi
we hebben vandaag weer een heel fijne zondag gehad en samen gebeden en gesproken over het Woord van God.
ik hoop voor jullie allen hetzelfde en veel kracht,liefde en verdraagzaamheid en blijdschap met de boodschap van onze Heer.
hartelijke groet vlinder
« Laatste aanpassing door Onbekend op Zon 22 maa 2009 15:46. »
Lid
Ik heb protestantse kerk in gevuld, achteraf gezien heb ik er geen vrede mee met de koers van de kerk. Een gesprek met de plaatselijke voorganger heeft mij eerder versterkt kritisch te blijven letten op de verkondiging. Dat de gemeente bijbels wordt onderwezen, en daar heb ik mijn twijvels over.
Het is dus zoals ik lees in je onder schrift erg duister (twijfels over de Bijbelgetrouwheid van jou plaatselijke gemeente). Gelukkig hanteer jij de enige echte ware Zaklantaarn, Gods Woord om licht te verkrijgen in die duisternis.

Wens je heel veel succes.
Lid
Ik ben van Christus, daarom vind ik de bijdrage van Marc ook heel passend.

Pagina: < 1 2

BijbelGetrouw » Archief » Poll: Tot welke kerk of stroming behoor je?

BijbelGetrouw wordt aangedreven door UseBB Forumsoftware