Beste Vlinder, het katholicisme is absoluut onjuist!
#26 Din 17 maa 2009 22:30
|
|
|
Lid
|
Twee geloven op één kussen...
Beste Vlinder, het katholicisme is absoluut onjuist! _______________ |
|
#27 Din 17 maa 2009 22:41
|
|
Administrator
![]() Geregistreerd: Nov 2006
|
Dat is haar keuze,.. of wellicht is het gewoon zo gelopen. Mijns inziens is het een zaak van Vlinder en haar man, en niet van "ons forumleden" om daar een oordeel over te hebben. _______________ 2 Kor. 5:17 Zo is dan wie in Christus is een nieuwe schepping; het oude is voorbijgegaan, zie, het nieuwe is gekomen. http://www.bijbelstudie.info |
|
vlinder
|
#28 Zat 21 maa 2009 10:27
|
| Gast |
dankuwel meneer rudy
groeten vlinder |
|
#29 Zat 21 maa 2009 12:51
|
|
|
Lid
|
Klopt Rudy, ik oordeelde ook niet, ik had het enkel over een onbetwistbaar feit. _______________ |
|
#30 Zat 21 maa 2009 13:02
|
|
|
Lid
|
Vlinder, jij en ik...wij allemaal... zijn mensen met onze fouten en gebreken. Meestal drijven we onze eigen zin/wil door, zonder God te raadplegen (bij belangrijke dingen). Ik ben daar wellicht nog schuldiger aan geweest dan jij maar ik mag weten en ervaren dat God mij altoos weer op het rechte pad leidt wanneer ik daarvan af dreig te dwalen.
Ik veroordeel jou geenszins, ik heb ruim 20 jaar geleden ook een katholiek vriendje gehad en ben inmiddels gegroeid in alle opzichten en wens jou en je man de optimale verbondenheid in Christus toe! _______________ |
|
Parel
|
#31 Zon 22 maa 2009 07:32
|
| Gast |
Ik behoor lidmaatschappelijk tot de VBE maar gelukkig ben ik, dat ik weet dat ik door het offer van Jezus Christus ingevoegd ben in Zijn lichaam en dat is mij veel meer waard dan het etiketje wat mijn thuisgemeente (www.vbemmen.nl )draagt.
|
|
vlinder
|
#32 Zon 22 maa 2009 15:39
|
| Gast |
kijk, dat geeft kracht en is opbouwend, dankjewel heidi we hebben vandaag weer een heel fijne zondag gehad en samen gebeden en gesproken over het Woord van God. ik hoop voor jullie allen hetzelfde en veel kracht,liefde en verdraagzaamheid en blijdschap met de boodschap van onze Heer. hartelijke groet vlinder « Laatste aanpassing door Onbekend op Zon 22 maa 2009 15:46. » |
|
#33 Din 16 jun 2009 21:09
|
|
|
Lid
|
Ik heb protestantse kerk in gevuld, achteraf gezien heb ik er geen vrede mee met de koers van de kerk. Een gesprek met de plaatselijke voorganger heeft mij eerder versterkt kritisch te blijven letten op de verkondiging. Dat de gemeente bijbels wordt onderwezen, en daar heb ik mijn twijvels over.
_______________ In het duister hebben we een lamp nodig voor onze voeten. |
|
Parel
|
#34 Woe 17 jun 2009 06:32
|
| Gast |
Het is dus zoals ik lees in je onder schrift erg duister (twijfels over de Bijbelgetrouwheid van jou plaatselijke gemeente). Gelukkig hanteer jij de enige echte ware Zaklantaarn, Gods Woord om licht te verkrijgen in die duisternis.
Wens je heel veel succes. |
|
#35 Don 18 jun 2009 20:42
|
|
|
Lid
|
Ik ben van Christus, daarom vind ik de bijdrage van Marc ook heel passend.
_______________ Geloven is door het horen |
Staflijst ·
RSS Feed · Admin Contacteren
BijbelGetrouw wordt aangedreven door UseBB Forumsoftware