| Auteur |
Bericht |
|
|
#26 Woe 18 mei 2011 13:32
|
|
Lid
|
Rudy schreef lifeguide schreef Ondertussen Digitenne al 5 maanden. We hebben meer ergenis door de storingen dan normaal. vooral RTL4 (Mijn vrouw zeurt mijn kop vol, want kan niet goed GTST volgen) en 7 storen flink. En hoe zit dat met u Rudy?
We hebben af en toe wat storing, ik heb al maanden een 'buitenantenne' in de kast .. moet ik nog steeds aansluiten. Dat is namelijk wel "dé" oplossing. Kost € 9,95 en als je KPN belt "met klachten" wordt hij vaak ook nog gratis verstrekt.
Klopt, wij kregen de antenne gratis en sindsdien absoluut geen klachten meer.
|
|
|
#27 Zat 04 jun 2011 14:48
|
|
Administrator
|
Inmiddels heb ik op Hemelvaartsdag (bij gebrek aan andere bezigheden  ) de buitenantenne --tot groot genoegen van vrouw & dochters-- gemonteerd. De laatste weken hadden we namelijk om onverklaarbare redenen meer, zelfs vrij frequente, storingen. Met de buitenantenne & zenders opnieuw (volautomatisch hoor) instellen is dat opgelost. Fantastisch digitaal beeldje voor een fractie van de prijs die @Home/Essent, UPC enz rekent. _______________ 2 Kor. 5:17 Zo is dan wie in Christus is een nieuwe schepping; het oude is voorbijgegaan, zie, het nieuwe is gekomen. http://www.bijbelstudie.info
|
|
|
#28 Zat 04 jun 2011 16:00
|
|
Lid
|
Rudy schreef Inmiddels heb ik op Hemelvaartsdag (bij gebrek aan andere bezigheden  ) de buitenantenne --tot groot genoegen van vrouw & dochters-- gemonteerd. De laatste weken hadden we namelijk om onverklaarbare redenen meer, zelfs vrij frequente, storingen.
Misschien bepaalde elektrische apparaten die er eerst niet waren? Spaarlampen o.i.d.? Kan ook bij de buren zijn. Rudy schreef Met de buitenantenne & zenders opnieuw (volautomatisch hoor) instellen is dat opgelost. Fantastisch digitaal beeldje voor een fractie van de prijs die @Home/Essent, UPC enz rekent.
Geen last van blokkerigheid bij beelden met veel details en/of snel bewegend? Heb ik wel met satelliet bij bepaalde zenders. Las overigens zojuist bij digitenne.nl dat sinds 1 febr. 2011 er standaard een antenne bijgeleverd wordt die zowel binnen als buiten te gebruiken is.
|
|
|
#29 Zat 04 jun 2011 20:30
|
|
Administrator
|
Adrie schreef Geen last van blokkerigheid bij beelden met veel details en/of snel bewegend? Heb ik wel met satelliet bij bepaalde zenders.
Las overigens zojuist bij digitenne.nl dat sinds 1 febr. 2011 er standaard een antenne bijgeleverd wordt die zowel binnen als buiten te gebruiken is.
Nee, niet dat mij ooit opgevallen is. Het enige wat ik hinderlijk vind is dat sommige stations nog steeds in 4:3-verhouding uitzenden, dan moeten we steeds de instelling van de TV wijzigen (we hebben 16:9 breedbeeld). Maar goed, je wil niet weten hoe snel kinderen zijn in het wijzigin van instellingen, de dochters kennen de knoppen van de afstandsbediening uit het hoofd en stellen onnavolgbaar snel de verhouding anders in  _______________ 2 Kor. 5:17 Zo is dan wie in Christus is een nieuwe schepping; het oude is voorbijgegaan, zie, het nieuwe is gekomen. http://www.bijbelstudie.info
|