BijbelGetrouw

Het Bijbels gerichte forum!

BijbelGetrouw » Archief » Wist je dat?

Wist je dat?

Pagina: « < ... 2 3 4 5 6

Auteur Bericht
Lid
Rudy schreef
Ziet er stoer uit!!

Maar gezien de topsnelheid spreek je hier eigenlijk over een elektrische motorfiets, .. vraag me af wat de actieradius is, want er zitten gewone loodaccu's in. Dat houdt niet zo lang vol? En het opladen duurt ook lang. Maar ach, als je er een accupack in gooit die ik op m'n fiets heb dan kon het nog wel eens leuk worden ook zoiets (snelle laadtijd).

Ps, .. ik heb inmiddels, voor de liefhebbers, een verslagje gemaakt over het e-bike fietsen. En nog beter nieuws, ondanks dat veel mensen vinden dat het 'voor bejaarden' is, ben ik in nog net geen maand tijd +/- 3 kilo afgevallen (had ik niet verwacht, zo snel)!

Ik hoor hier aan de "andere kant van de tafel" mompelen: "Dat was ook wél nodig" :D
Administrator
Xander schreef
Ik hoor hier aan de "andere kant van de tafel" mompelen: "Dat was ook wél nodig" :D

Ik heb niet om een mening gevraagd van 'de andere kant van de tafel' ;-)
Vermoed overigens dat het voornamelijk 'vochtverlies' is. En dat de komende maanden de vaart er uit is qua gewichtsverlies.
2 Kor. 5:17
Zo is dan wie in Christus is een nieuwe schepping; het oude is voorbijgegaan, zie, het nieuwe is gekomen.

http://www.bijbelstudie.info
Lid
Rudy schreef
Xander schreef

Ik heb niet om een mening gevraagd van 'de andere kant van de tafel' ;-)

Tegen die mening moet ik al 46 jaren bestand zijn. :(
Administrator
Geertje en ik weer terug zijn van vakantie? Heerlijk gehad en alleen maar veel zon!
marc55 schreef
Geertje en ik weer terug zijn van vakantie? Heerlijk gehad en alleen maar veel zon!

Ja, wist ik. :D
Administrator
Xander schreef
marc55 schreef

1 x raden.....Carla? ;)
marc55 schreef
Xander schreef
marc55 schreef

1 x raden.....Carla? ;)

Zondag ochtend: "Xander" je houdt het niet voor mogelijk............ alle vier ontmoet, Marc en Geertje én "J en T" kwam ik nog op de trap van een kasteeltje tegen ;)
Administrator
Xander schreef
marc55 schreef
Xander schreef
marc55 schreef

1 x raden.....Carla? ;)

Zondag ochtend: "Xander" je houdt het niet voor mogelijk............ alle vier ontmoet, Marc en Geertje én "J en T" kwam ik nog op de trap van een kasteeltje tegen ;)

Maar je kon natuurlijk niet weten dat wij de hele week erg mooi weer hebben gehad, alleen woensdagavond laat een paar drupjes, voor de rest schitterend! :D
marc55 schreef
Xander schreef
marc55 schreef
Xander schreef
marc55 schreef

1 x raden.....Carla? ;)

Maar je kon natuurlijk niet weten dat wij de hele week erg mooi weer hebben gehad, alleen woensdagavond laat een paar drupjes, voor de rest schitterend! :D

Wanneer Carla én "J en T" in dat gebied mooi weer hebben gehad, zullen jullie het daar ook wel gehad hebben neem ik aan? :lol:

Pagina: « < ... 2 3 4 5 6

BijbelGetrouw » Archief » Wist je dat?

BijbelGetrouw wordt aangedreven door UseBB Forumsoftware